Warta direct - polisy turystyczne, mieszkań i domów online

Fotolia 82934673 XS banner

ubezpieczenia on-line!

Kod rabatowy: KRAD00410000
     

WartaDirect

Fotolia 82934673 XS banner

ubezpieczenia on-line:

auto kwadratCzy moje dane osobowe są chronione?

Tak.  Serwis  WARTADIRECT  posiada  bezpieczne  połączenie  SSL ,  gwarantujące  256  bitowe  szyfrowanie  danych.

Protokół  SSL  jest  obecnie  najbezpieczniejszą  formą  ochrony  danych.

Aby  upewnić  się ,  że  serwis  jest  chroniony  w  adresie  strony  pojawia się https oraz zamknięta kłódka, co oznacza, że połączenie jest bezpieczne, a ochrona informacji stoi na najwyższym poziomie.

auto kwadratJak szybko mogę otrzymać polisę ubezpieczeniową?

Polisa ubezpieczeniowa zostanie wysłana na podany adres mailowy po otrzymaniu informacji o zaksięgowaniu składki. W 99% przypadków polisa znajdzie się na Państwa mailu w 15 min po dokonaniu zakupu.

auto kwadratNie znalazłem ubezpieczenia dla siebie, co mam zrobić?

Jeżeli na stronie nie ma odpowiedniej oferty ubezpieczenia, proszę skontaktować się z agentem WARTY pod numerem telefonu: 602-300-137 lub e-mail: biuro@warta.krakow.pl

auto kwadratPo opłaceniu polisy nie dostałem maila potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia.

Sprawdź w swojej skrzynce folder wiadomości śmieci (SPAM). Jeżeli maila potwierdzającego nie ma w skrzynce głównej i SPAM prosimy o wysłanie wiadomości korzystając z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://wartadirect.pl/#kontakt

auto kwadratSerwis nie działa poprawnie?

W pierwszej kolejności sprawdź czy masz aktualną wersję przeglądarki. Serwis działa poprawnie na Internet Explorer 7 lub nowszym, Firefox 3 lub nowszym oraz Chrome 10 lub nowszym. Jeżeli po aktualizacji Twojej przeglądarki strona dalej nie działa poprawnie, wyślij do nas wiadomość korzystając z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://wartadirect.pl/#kontakt

auto kwadratZerwało mi połączenie z Internetem w trakcie kupowania polisy, co się stało z wprowadzonymi danymi?

Jeżeli nie byłeś zalogowany w serwisie, wszystkie dane które uzupełniłeś zostały utracone. Jeżeli chcesz kupić ubezpieczenie musisz ponownie wypełnić formularz.

auto kwadratCzy mogę dostać fakturę za zakupioną polisę?

Przesłana przez nas polisa jest fakturą zakupu.

auto kwadratCo zrobić w przypadku zagubienia (nie wydrukowania polisy)?

Jeżeli nie założyłeś konta w serwisie, możesz skontaktować się z naszą infolinią z ponowną prośbą przesłania polisy lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://wartadirect.pl/#kontakt z prośbą o ponowne wysłanie polisy.

auto kwadratPomyliłem się przy wystawianiu polisy?

Jeżeli przy wpisywaniu danych adresowych lub osobowych wystąpił błąd lub literówka możesz skontaktować się z naszą infolinią: 502-308-308, gdzie pomożemy rozwiązać Twój problem i poprawić dane w systemie WARTY.


auto kwadratProblemy z płatnością?

Prosimy o bezpośrednie skierowanie swojej prośby do serwisu przelewy24 pod adresem email: serwis@przelewy24.pl