Tak. Serwis Warty posiada bezpieczne połączenie SSL , gwarantujące 256 bitowe szyfrowanie danych. Protokół SSL jest obecnie najbezpieczniejszą formą ochrony danych. Aby upewnić się , że serwis jest chroniony w adresie strony pojawia się https oraz zamknięta kłódka, co oznacza, że połączenie jest bezpieczne, a ochrona informacji stoi na najwyższym poziomie.
Przedmiotem ubezpieczenia są koszty leczenia powstałe w związku z nagłym zachorowaniem, następstwami choroby przewlekłej lub nieszczęśliwym wypadkiem w trakcie podróży. Suma ubezpieczenia kosztów leczenia to nawet 2 000 000 zł. Pełny pakiet usług assistance jest bezpłatnie dołączony do zakresu podstawowego. Gwarantujemy nielimitowany: Pozostałe usługi są świadczone do sumy 1 000 000 zł – w ich ramach otrzymasz m.in.: Sprawdź wszystkie dostępne usługi assistance w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Ubezpieczenie turystyczne Warta Travel jest skierowane do osób wyjeżdżających za granicę. Osoby przebywające na terenie Polski mogą zawrzeć umowę obowiązującą od dnia następnego, lub jeśli jest taka potrzeba w opcji „od dnia i godziny” (czyli od teraz). W przypadku osób przebywających poza granicami RP – odpowiedzialność rozpoczyna się najwcześniej od dnia następnego po zawarciu. Zakres podstawowy ubezpieczenia Warta Travel obejmuje: Zakres dodatkowy obejmuje:
Polisa ubezpieczeniowa zostanie wysłana na podany adres mailowy po otrzymaniu informacji o zaksięgowaniu składki. W 99% przypadków polisa znajdzie się na Państwa mailu w kilka minut po dokonaniu zakupu.
Jeżeli na stronie nie ma odpowiedniej oferty ubezpieczenia, proszę skontaktować się z agentem WARTY pod numerem telefonu: 602-300-137 lub e-mail:
Sprawdź w swojej skrzynce folder wiadomości śmieci (SPAM). Jeżeli maila potwierdzającego nie ma w skrzynce głównej i SPAM prosimy o wysłanie wiadomości korzystając z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://www.warta.pl/kontakt/formularz-kontaktowy
W pierwszej kolejności sprawdź czy masz aktualną wersję przeglądarki. Serwis działa poprawnie na Internet Explorer 7 lub nowszym, Firefox 3 lub nowszym oraz Chrome 10 lub nowszym. Jeżeli po aktualizacji Twojej przeglądarki strona dalej nie działa poprawnie, wyślij do nas wiadomość korzystając z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://www.warta.pl/kontakt/formularz-kontaktowy
Jeżeli nie byłeś zalogowany w serwisie, wszystkie dane które uzupełniłeś zostały utracone. Jeżeli chcesz kupić ubezpieczenie musisz ponownie wypełnić formularz.
Przesłana przez nas polisa jest fakturą zakupu.
Jeżeli nie założyłeś konta w serwisie, możesz skontaktować się z naszą infolinią (502 308 308) z ponowną prośbą przesłania polisy lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://www.warta.pl/kontakt/formularz-kontaktowy z prośbą o ponowne wysłanie polisy.
Jeżeli przy wpisywaniu danych adresowych lub osobowych wystąpił błąd lub literówka możesz skontaktować się z naszą infolinią: 502-308-308, gdzie pomożemy rozwiązać Twój problem i poprawić dane w systemie WARTY.
Prosimy o bezpośrednie skierowanie swojej prośby do serwisu przelewy24 pod adresem email: